GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

Zaid Ibrahim Pengkhianat Melayu

Sunday, March 21, 2010


Zaid Ibrahim....
Saya pun Melayu kata si Zaid Ibrahim bekas Ahli UMNO yang kemudiannya merempat masuk ke dalam PKR parti kencing Rakyat. Benarkah Zaid Ibrahim ini Melayu? Melayu jenis apakah si Zaid ini?

Zaid Ibrahim dalam kenyataan nya di Malaysiakini Portal Anti Islam dan Melayu telah mengatakan bahawa PERKASA cuba menakut nakutkan melayu.

PERKASA cuba menakut nakutkan Melayu? mengapa Zaid Ibrahim yang kata dirinya Melayu melemparkan tuduhan kepada PERKASA dengan sebegitu rupa? Apakah Zaid ini Bukan Melayu?

PERKASA tidak pernah menakut nakutkan mana mana Melayu yang ada di Dunia ini, PERKASA sering mengingatkan Melayu akan HAK yang kita ada dalam Perlembagaan untuk di ingati oleh orang Melayu apa kesan nya jika HAK kita orang Melayu sudah Hilang kelak.

Tidak ada Takut atau Menakut dalam hal yang Zaid Ibrahim ini nyatakan sebaliknya yang Takut dengan PERKASA sekarang ini adalah FIRAUN FIRAUN kecil sebagaimana yang YB Zukifli Nordin jelaskan.

HAK ORANG MELAYU
itulah yang PERKASA perjuangakan bukan nya memperjuangkan Politik Sempit dan Songsang semata mata sebagaimana yang Zaid perjuangkan.




Zaid Ibrahim kata dirinya Melayu, namun bersekongkol dengan DAP yang terang terangan ANTI MELAYU dan ISLAM. Di mana perjuangan Zaid jika benar dia ni Melayu?

Apa sahaja perpaduan untuk orang Melayu si Zaid Ibrahim ini nafikan dan cuba menggagalkan nya. Apakah itu seorang Melayu?

Zaid Ibrahim berjaya sehingga ke peringkat Antarabangsa dalam syarikat Guaman nya, Apakah itu semua telah membantu Melayu yang di bawah ini? Cuba Zaid Ibrahim keluarkan senarai bantuan Guaman yang di berikan kepada Melayu dalam membantu Melayu yang di bawah ini.
Apakah Ada wahai Zaid Ibrahim?


Kalau lah di takdirkan si Zaid Ibrahim ini bertanding pilihanraya walau di mana sekalipun, Gomo harap makcik Maimun yang pernah bertanding di Kuala Terengganu satu ketika dulu Lawan dengan Zaid Ibrahim ini.

Gomo percaya Kemelayuan makcik Maimun ni lebih MELAYU dari Zaid Ibrahim yang katanya Melayu namun pada hakikatnya ini lah Melayu Bangsat yang menjadi Pengkhianat kepada perpaduan Bangsa dan Umat.

PERKASA akan terus mempertahankan Hak Orang Melayu.

H.O.M.
HAK ORANG MELAYU

2 comments:

Generasi Pejuang Bangsa March 22, 2010 at 7:59 PM  

Salam perjuangan Wira perkasa,

harap dapat Link kan blog PB , iaitu sejarahmelayu.blogspot.com dalam blog list Wira Perkasa .

tukul March 23, 2010 at 12:58 PM  

salam,saya kira umat melayu yang masih sayangkan agama,bangsa dan tanahair ini WAJIB BERSATU mulai daripada saat ini juga.
mulai sekarang juga kita harus menunjukkan dan menyatakan yang melayu ini jangan sekali diperkecilkan semangatnya.sikap toleransi kita selama ini jangan diambil kesempatan dan kesabaran kita jangan dicabar.
INGATKAN PADA MEREKA AKAN SEJARAH 13 MEI SUPAYA MEREKA SEDAR BAHAWA KITA TIDAK AKAN BERKOMPROMI DALAM MEMBELA AGAMA,BANGSA DAN TANAHAIR.

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP