GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

YB Zulkifli Nordin Berkenan Menyertai PERKASA?

Friday, March 26, 2010

YB Ibrahim Ali bersama YB Zulkifli Nordin di Parlimen dalam membincangkan agenda Islam dan Melayu sewaktu sesi rehat Parlimen. Apakah ada keputusan menarik yang di capai bagi memantapkan PERKASA?

Apakah 27hb MAC iaitu esok pada majlis PERKASA yang akan di adakan di PWTC Kuala Lumpur akan di hadiri YB Zulkifli Nordin. Umum mengetahui YB Zulkifli Nordin juga lantang dalam membela Islam dan Melayu. Malah semasa di dalam PKR juga beliau tegas dalam membantah hal ehwal yang berkaitan penghinaan ke atas Islam dan Melayu.

Keluar nya YB Zulkifli Nordin dari PKR adalah kerana tidak mahu terlibat dengan pengkianatan PKR atas nama Islam dan Melayu. YB Zulkifli di caci oleh firaun firaun yang ada dalam PKR.

Esok Perjuangan PERKASA dalam mempertahankan Islam, Raja Raja, Hak Orang Melayu akan di gegarkan di PWTC. Sudah pasti akan ada kejutan di sana. Sama sama kita nantikan.

HOM
Hak Orang Melayu

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Unknown March 28, 2010 at 6:38 PM  

Syabas, transformasi Penyatuan pribumi

rimaJOHOR March 29, 2010 at 2:06 AM  

Susah kalau dia masuk PERKASA. Dia aje betul orang lain salah. Mamat ni tidak sesuai untuk gerakan berjemaah.....sakit kepala PERKASA dibuatnya nanti. huhuhu

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP