GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

Presiden PERKASA Datuk Ibrahim Ali Mendedahkan Kumpulan Gay Menyokong Anwar Ibrahim

Tuesday, March 23, 2010

Datuk Ibrahim Ali dalam parlimen semalan menjelaskan bahawa 50 orang ahli parlimen Australia yang mencampuri urusan negara dengan mendesak tuduhan Liwat terhadap Anwar Ibrahim di gugurkan adalah sekumpulan Gay yang sememangnya memperjuangkan Gay dan Homoseksual.

Datuk Ibrahim Ali telah mengutuskan surat kepada Ahli Parlimen Australia Michael Danby bagi membantah campur tangan 50 ahli parlimen tersebut dalam hal ehwal negara Malaysia ini.

Dalam ucapanya di Parlimen itu juga Datuk Ibrahim Ali mendapati dari website Michael Danby itu telah membuktikan Michael Danby adalah bangsa Yahudi dan juga penyokong kuat Israel. Malah Michael Danby ini merupakan pejuang hak asasi Gay dan lesbian.

Bagaimana kaitan seorang Bangsa Yahudi dan penyokong Gay boleh menyokong Anwar Ibrahim dalam kes Homoseksual ini? Apakah kita tidak jelas bawaha terdapat kaitan antara mereka ini dalam memperjuangkan Gay dan Lesbian di Malaysia ini.

Moga Anwar Ibrahim bertaubat dari turut sama memperjuangkan Gay dan Homoseksual ini. Kami Wira Perkasa akan mempertahankan kedaulatan negara dan perlembagaan negara ini dari sebarang anasir luar yang cuba mengugat Negara.

Malah undang undang di Malaysia yang tidak membenarkan aktiviti Homoseksual dan sesama jenis ini akan kami Wira Perkasa pertahankan. Jangan di biarkan hal sebegini merebak menjadi barah kepada anak anak muda Malaysia.

H.O.M.
Hak Orang Melayu
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comments:

ABC March 23, 2010 at 8:52 PM  

Bila Dr Mahathir setuju untuk rasmikan Perhimpunan Agung Perkasa mengapa ada orang mula "tidak mahu retorik Pejuang Ibrahim Ali?". Agak boleh faham tidak mengapa begitu?

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP