GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

Wira PERKASA Menyokong Penuh Akhbar Suara PERKASA

Tuesday, July 6, 2010

Wira Perkasa menyokong penuh dan berdiri teguh di belakang tindakan suara perkasa dalam menyuarakan hasrat dan pendapat melibatkan orang-orang melayu dan peribumi. Nampak tatakala banyak akhbar-akhbar media perdana yang tidak berani menyuarakan dan sesetengah media yang suka memutar belitkan kenyataan perkasa sejak dua menjak ini demi agenda politik masing-masing, kami meanggap suara perkasa merupakan satu saluran yang mana perkasa boleh menyuarakan pendapat secara terus dan kritis tanpa halangan. Dengan adanya suara perkasa kini badan bukan kerajaan seperti kami dengan tanpa segan silu berani menegur tak kira mana-mana pihak tanpa mengira latar belakang politik tentang kesilapan, kesalahan dan ketelanjuran mereka samaada dari pihak BN mahupun Pakatan Rakyat seperti mana dapat dilihat sebelum ini.

Wira Perkasa berpendapat SP dan Perkasa secara amnya tidak perlu gentar mahupun takut dalam menyatakan hasrat mahupun pendapat dan akan terus berkerjasama dengan pihak polis mahupun mana-mana badan undang-undang kerana kami tidak melakukan apa-apa kesalahan. Kepada mana-mana pihak yang membuat laporan polis mengenai SP itu adalah hak mereka, tapi ingin saya nyatakan secara terang dan jelas bahasawanya itu tidak akan mendiamkan, menutup mahupun menghalang perkasa dalam menyatakan perkara yang benar, sesungguhnya kami berpegang teguh kepada pendapat bahawa yang benar itu perlu dinyatakan biarpun ianya pahit, berani kerana benar takut Kerana Salah.

Mengenai isu laporang polis oleh Pemuda MCA terhadap suara Perkasa kami Wira Perkasa mengambil pendirian untuk tidak mengambil peduli, mahupun kisah dan menganggap itu adalah hak mereka dan ingin menyatakan bahawasanya kami akan terus menegur bukan sahaja MCA, tetapi mana-mana pihak yang kami rasa perlu ditegur dan sekiranya pemuda MCA yang sering melaungkan budaya keterbukaan akan bersedia untuk lebih lagi

dikritik secara terbuka pada masa hadapan sekiranya mereka dianggap tidak betul.

1Malaysia, Org Melayu Juga Org Malaysia
Arman Azha Hj Abu Hanifah
Ketua Wira Perkasa Malaysia

H.O.M
Hak Orang Melayu

0 comments:

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP