GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

Setiausaha Agung Pemuda MCA Chai Kim Sen Mengistiharkan Perang Terhadap PERKASA

Thursday, July 8, 2010



Setiausaha Agung Pemuda MCA, Chai Kim Sen dalam laman web Merdeka Review menyatakan Pemuda MCA akan menyerang balas dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mempertahankan maruah MCA dari serangan PERKASA.

Kenyataan yang dibuat ekoran rasa tidak puas hati dengan saranan PERKASA supaya Datuk Wee Ka Siong ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kerana mempersoalkan hak orang Melayu.

Perkataan ”memang celaka betul” yang ditujukan khas buat PERKASA secara tidak langsung ditujukan kepada orang Melayu sebenarnya.

Dari Lee Kim Sai sampai kepada Ong Tee Keat, Chua Soi Lek dan kini Wee Ka Siong, memang bertujuan mencabar amarah orang Melayu.

Apalagi si lahanat lahanat MAC ni mahukan ... sudah ada tanda ’Grand Design’ sebenarnya di antara MCA dan DAP untuk memecah belah undi orang Melayu kerpada UMNO, kerana PAS pasti akan menyokong membabi buta kenyataan pemimpin pemimpin MCA.

PKR pula akan menyalak dari belakang tadbir bersama ’Tuan Yang Terutama’ DAP selaku boss kepada barua barua orang Melayu di dalam PKR dan PAS.

Semakin nyata ’Grand Design’ ini terserlah ...

Ehsan Unit Media Wangsa Maju

H.O.M
Hak Orang Melayu

0 comments:

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP