GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

Sidang Media Wirawati Perkasa

Wednesday, December 1, 2010

1 Disember Kuala Lumpur:

Satu sidang media baru sahaja sebentar tadi di adakan oleh Wirawati Perkasa Malaysia cik Zaira di Ibu pejabat Perkasa Kuala Lumpur Sidang media ini khas di tujukan buat Anwar Ibrahim yang di katakan oleh Pelacur Politik Wan Azizah sebagai " Anugerah Tuhan"


Anwar Ibrahim bukan anugerah Tuhan Sebaliknya Anwar Ibrahim merupakan utusan Syaitan yang berhatikan Dajal yang akan terus menerus menghancurkan Islam dan Melayu.

Dalam pada ini Wirawati Perkasa Mencadangkan agar Raja Raja melayu menarik balik anugerah dan pingat yang di anugerahkan kepada beliau kerana seorang pengkhianat tidak layak mendapat penganugerahan dari Sultan Sultan Melayu.

Ketua Wirawati Cik Zaira Juga turut menerangkan sekali lagi kepada seluruh Rakyat Malaysia khusunya orang Melayu agar tidak lupa dengan 7 Wasiat Raja Raja Melayu yang mana telah bertahan sejak Kemerdekaan lagi!

Jangan kita Alpa dan Lalai dengan apa yang telah kita perjuangan selama ini. Selama 53 Tahun Kemerdekaan kita aman dan hidup aman makmur namun apabila Syaitan ini iaitu Anwar Ibrahim muncul dalam impian Saudagar mimpi maka kententeraman Awam tergugat akibat dari pemikiran Dajal utusan Syaitan ini.

Anwar Ibrahim Dajal utusan Syaitan adalah seorang yang suka memutarbelitkan fakta usul sejarah, malah beliau berpura pura tidak faham apa itu ketuaanan Melayu.

Anwar Ibrahim Pengkhianat!!!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comments:

azlishukri December 1, 2010 at 6:23 PM  

salam blog tuan sudah dipaut

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP