GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

Perjuangan Belum Selesai

Thursday, July 22, 2010

Baru sebentar tadi Armand Ketua Wira Perkasa bersama Exco exco wira mengadakan perjumpaan bersama Timbalan Menteri Belia dan Sukan Dato Razali Ibrahim bagi membincangkan hala tuju anak anak muda Melayu dalam perjuangan di bumi Malaysia ini.

Perjumpaan yang mana berlangsung hampir lebih kurang 3 jam ini memberikan banyak maklumat serta idea idea bernas dari Dato Razali Ibrahim dalam membantu Wira Perkasa agar bergerak dengan lebih Efektif menyelami hati dan jiwa anak anak muda Melayu masa ini.

Kita sekarang orang Melayu masih merasakan diri kita bebas walhalkan sedikit demi sedikit kuasa yang ada pada orang Melayu sebenarnya sedang di hakis akibat dari perbezaan politik dan sikap tidak ambil pedul kita akan perjuangan Orang Melayu itu sendiri.

Sejarah orang Melayu amat penting untuk kita semua ingati agar perjuangan yang mereka lakukan sehingga menumpahkan darah dalam mempertahankan tanah Melayu ini tidak menjadi satu perjuangan yang sia sia tampa susulan dari kita semua khusunya anak anak muda.

Dato Razali Ibrhim juga berpesan kepada seluruh ahli Wira Perkasa agar bersama sama mengerakkan anak muda yang masih leka dengan permainan yang ada agar tidak leka dengan buaian yang di ayun untuk kembali bertaut di bumi yang nyata bahawa Melayu itu adalah tunjang dalam perjuangan menegakkan Islam dan Melayu di Malaysia ini!

Akhir kata moga seluruh Ahli Wira Perkasa dapat mendekati anak anak muda Melayu untuk bersama dalam mempertahankan Tanah Melayu ini!

H.O.M
Hak Orang Melayu
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

NURSHAM 777 July 23, 2010 at 10:41 AM  

SALAM UNTUK WARGA DAN AHLI PERKASA SERTA SEMUA SAYA INGIN BERTANYA SAYA INGIN KAN PERKASA DI KAWASAN SEKINCHAN SELANGOR,,,BOLEHKAH SAYA INGIN MENYERTAI NYA...TQ

Ringgo July 23, 2010 at 12:51 PM  

Teruskan Man..sebelum Melayu menyembah tersembam

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP