GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

Kediaman Duta Besar Malaysia Pula Jadi Sasaran

Thursday, August 26, 2010

Setelah melempar najis manusia ke dalam kawasan kedutaan besar Malaysia di Jakarta Isnin lalu, kumpulan penunjuk perasaan yang sama mengugut untuk berbuat demikian di kediaman duta besar Malaysia pula.

Kali ini, penunjuk perasaan dari kumpulan Benteng Demokrasi Rakyat (BENDERA) itu dilaporkan akan disertai kumpulan gabungannya yang menamakan diri sebagai Pemuda Pemudi Anti Malaysia.

Sementara itu, 25 penunjuk perasaan BENDERA merancang berdemonstrasi di hadapan Bank CIMB Niaga petang ini dan mengulangi aksi sama di pejabat Petronas kemudian.

Polis Indonesia yang mendapat maklumat mengenai rancangan demonstrasi haramdi hadapan kediaman duta besar Malaysia di Patra Kuningan, bertindak mengetatkan kawalan dengan menempatkan lebih 200 anggota di sekeliling rumah tersebut sejak 9.30 pagi tadi.

Sejak malam semalam, polis Indonesia telah menempatkan anggotanya bagi menjaga keselamatan di kawasan kediaman duta besar Malaysia itu.

Pada masa yang sama, polis Indonesia turut menempatkan ramai anggotanya di hadapan kedutaan besar Malaysia di Kuningan, sebagai persediaan menghadapi kumpulan sama, yang dilaporkan turut merancang mengadakan sekali lagi demonstrasi di situ.

Kedutaan besar Malaysia menghargai langkah yang diambil polis Indonesia dalam menjaga keselamatan di kawasan kediaman duta besar dan bangunan kedutaan.
Lima bungkus najis
Azri

0 comments:

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP