GABAR GAMBAR PERKASA

GABAR GAMBAR PERKASA
Klik Gambar

Perhimpunan Bersejarah Melayu Di Nusantara Hari Ini

Saturday, March 27, 2010

Salam kepada seluruh Melayu dan Pribumi di Nusantara ini, Di jemput hadir ke Persidangan PERKASA yang akan berlangsung di PWTC jam 9.00 pagi ini.


Perjuangan dalam memartabatkan bangsa akan kita teruskan dengan bersatu hati di bawah naungan Raja Raja Melayu. Persaudaraan kita orang melayu akan terus bersemarak dalam agenda negara untuk perjuangan tampa batasan.

Hari ini menjadi sejarah buat kita orang melayu yang akan sekali lagi berhimpun bagi menjamin kehidupan anak cucu cicit kita di masa mendatang.

Jika dahulu nenek moyang kita orang melayu bersatu dalam memperjuangan kemerdekaan maka kali ini kita bersatu bagi menyuarakan hak kita orang melayu di dalam Tanah Melayu ini.

Moga perjuangan kita orang Melayu hari ini di berkati Oleh Allah yang maha esa.

Allahuakhbar


HOM
Hak Orang Melayu
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comments:

Unknown March 28, 2010 at 6:44 PM  

Alhamdulilah Syukur, semuanya berjalan lancar..PERKASA telah membuktikan dimana berjaya mengumpulkan 10,000 org semasa Mesyuarat Agung Yg Pertama, walaupun pelbagai rintangan dan halangan..

Transformasi Penyatuan Pribumi, Gelombang penyatuan yg ditakuti oleh golongan2 yg tiada jati diri dan kaum2 yg suka memperlekehkan Org2 Melayu..

Saya Ingin Mengucapkan Ribuan Terima Kasih Kepada Seluruh Jentera Persiapan AGM Pertama Yg Berjaya, Kehadiran 10,000org..Kepada Keseluruhan Ahli Keluarga Perkasa Tahniah Atas Kehadiran Rakan2, Transformasi Penyatuan Yg Mengegarkan PWTC Dgn Laungan H.O.M

Terutama barisan AJK Wira Perkasa Yg Menjadi jentera sepanjang perlancaran ini..syabas..Teruskan

Yang Sayangkan Alif,Baa,Taa
Arman Azha Hj Abu Hanifah
Ketua Wira Perkasa Malaysia

Post a Comment

WIRA PERKASA FACEBOOK

WIRA PERKASA FACEBOOK
Klik Gambar

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP